16 Aralık 2010 Perşembe

16- ŞİMDİLİK AŞAĞIDAKİ KONULARI YAZMAYACAĞIM!

ŞİMDİLİK AŞAĞIDAKİ KONULARI YAZMAYACAĞIM!

           

Gerçekten de buraya not aldığım aşağıda ki konuları artık yazmayacağım. Sadece konu başlıklarını sıralayacağım. Çünkü çok yoruldum. Bunu yazacağım diye geceli gündüzlü bir yılı devirdim. Üstelik kitap da çok hacimlendi ve uzadı. Daha daha uzamasın artık..!
Hem üstelik siz benden arifsiniz; konu başlıklarına dahi gerek yok, işin ne olduğunu zaten bilirisiniz.

            Yazmayacak Olduğum Konu Başlıklarım:
            A- Tarım Arazilerini Katleden İnsanlık Suçlusu:
       B- Önyargıdan Uzak Duralım; İnsanı Kendimiz Tanıyalım:
     C- Katakülleci, Düzenbaz ve Çıkarcı Ayrışma:
  a) Kooperatiften Oldum Ev Sahibi:
  b) İyi Niyetin Suiistimali:
               c) Böyle de Doğru Adam Olur mu?
 O’nun iyi gibi göründüğüne bakma, mutlaka bunda bir çıkarı vardır…! Var ulan var…! Var mı bir diyeceğin? Allah rızası benim çıkarım….!
     Ya senin ki ne…?
     Sen bana onu söyle…
 d) Üvey Kızımı Sevmiyorum:
     Babası henüz sağ amma, ya yarın ölürse...(?) Ne yaparsam da o zaman devlet O’na babasından maaş bağlamasa..(?)
   Üstelik ben ölürsem bu adam benim malımdan pay alır, O pay da üvey kızıma kalır…!
   Söyle bakılım avukat bey, bunları nasıl engellesek..(!?)
          D- Yük Vurmayacağı Eşeğe Ot Vermeyen Adam:
 a) Herkesi Kendi Gibi sanmak.
 b) Kişi Kendinden Bilir İşi….
 c) Erdeme Şaşırmak ve İnanmamak:
E- Meyve Veren Ağacı Taşlanmak:
  a-Çünkü Çıkarı Yok, Üstelik de Çarkına Çomak.
  b-Haydi Bakalım Gelsin Taşlar :
  c-Erdemi Engelleme ve Sindirme Savaşları:
            İyinin, doğrunun ve erdemin de düşmanı var ve güzelin düşmanı çok olur diyorlar…
            F- Kredi Kartı Mağduru Yaratmanın Yolları:
               a) Tüketimi Pompalayanlar;
                b) İnsanımızın Yazık Damarı ile Aile İçi Dayanışmasını, Haysiyet ve Onurunu Paraya Tahvil Edenler:
            G- Milleti Kumarbaz Sanalar ve Giderayak Kumarbazlaşanlar:
  a) Cep Telefonlarımıza Gelen Reklam Mesajları:
  b) Promosyoncu Kafayla Kandırmanın Yolları:
G-     Öğretmenim Sakın; Artık Alet olma!
a)      Kapıdan Pazarlamayı, Tencere Satmakla ilk Kez Sana Yaptırttılar; Unutma…!
b)      Öğretmen’im, Para Sonraki Mesele; Sen Önder Kişiliğini Bırakma…!
c)      Kapıdan Çevirdiklerimizi  Bacadan Girdiren Pazarlatmacılar:
           (Halkı avanak yerine koyup, O’nu kandırmayı bir marifet ve maharet sayan avanaklar:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder